segalanya cerita cinta dan kehidupan....

segalanya cerita  cinta dan kehidupan....
ema & mokzi

Followers

kalau suka blog saya klik la like....

Sunday, April 17, 2011

Tiba-tiba...

semalam... hari minggu yg cukup emosi.. 
entah kenapa aku tiba2 emosi.. rasa sedih je..nak menangis... 
tanpa sebab..
tanpa kesalahan..
tanpa perasaan...
entah kenapa...
emosi menguasi diri ini..sehingga hubby tertanya2.. kesian dia.. aku cuma mampu menjawap..
tak de pe2 la cyg....
hubby ke menjadi pelik...
aku lagi la pelik.....
emosi ku berlarutan sampai ke malam....

bila azan subur pagi tadi menusuk ketelinga ku... hati ku terus berbunga...
kecerian ku kembali
hubby ku pun tegur...
hmm baru nampak senyuman nya.. kenapa dgn sayang...
aku pun memohon ampun dan maaf... 
dan
jawapan ku tetap sama..
entah la cyg.. kenapa ema semalam.. tiba-tiba je nk sedih2.. nk emosi2...

tapi yg pasti.. dlm emosi ku... aku xmarah suami ku .. aku cuma diam diri je.. di tanya dua patah.. aku jwb sepatah...
tiba-tiba lidah kelu... tak tahu nk berkata-kata.. hati pula rasa sedih.. hahahaha..
bila di kenang kan ..lucu lak... macam ne la aku leh buat perangai mcm tu...
mcm budak2..hahahaha
pe pun..
hari yg ceria dtg kembali.....alhamdulillah....








1 comment:

JOM TAMBAH PENDAPATAN....

saja uji kepakaran kita....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...