segalanya cerita cinta dan kehidupan....

segalanya cerita  cinta dan kehidupan....
ema & mokzi

Followers

kalau suka blog saya klik la like....

Thursday, April 21, 2011

lawak 2 saat

hehehe..tak tahu nk update pe... saja nk kongsi kenangan hubby dgn 2 rakannya yang lepak kat uma kami sampai pagi.. mula2 masing2 dgn laptop masing2 main game dan berlawan sesama sendiri.. main catur pastu tangkap2 gambar.. tgk la gambar2 diorg tu...


tengok tu aksi yg tak leh tahan...



aksi yg tak boleh blah


 hahaha.. pe la si mamat( boro)  yg kat atas tu buat...


dah tu kenapa lak tu.....





eh... hehehehe.. aku pun nak selet gak..hahaha.. nie sebelum diorg dtg la..ahhaha


sebenarnya banyak lagi aksi2 3org jejaka tu.. cukup la sedikit je dikeluarkan... dn lawak 2 saat tu terjadi kerana diorg sebenarnya nk tangkap gambar..tp rupa2nya terakam aksi yg melucu kan.,.. korang tengok la...
100 kali aku tgk..100 kali aku kertawa sorg..hahahahha
lawak lawak....


video





No comments:

Post a Comment

JOM TAMBAH PENDAPATAN....

saja uji kepakaran kita....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...