segalanya cerita cinta dan kehidupan....

segalanya cerita  cinta dan kehidupan....
ema & mokzi

Followers

kalau suka blog saya klik la like....

Wednesday, April 11, 2012

dah bersawang blog aku

huhuhuhu... lma sudah tak berblog... sibuk dgn si manja MUHAMMAD ADAMFIRDAUS .... nie pun bru psang line stremxy kt uma... kalau  tak semakin bersawang berabuk blog aku..huhuhuhu..
nti ada masa ema update pic si manja yg selamat dilahirkan pada 02.02.2012 ... berat masa lahir 3.56kg sekarang dh 2 bulan, dan berat dah 6 kg.. susu ibu 48jam... Alhamdulillah... berkat doa semua...
ok nie pic ada masa 2 hari ...




adam 2 hari


adam sebulan


adam sekarang 2bulan


muah muah muah


4 comments:

  1. assalamualaikum adam....sweetnya dia.. ema tahniah sbb dah ada baby.. byk muka ema la baby tu.. geram tgk pp dia.. mulat ! eh nnt update la camne sakit + cara bersalinkan adam.. nk taw jugak pngalaman ema.. :))

    ReplyDelete
  2. qaseh johanna.. tq.. insyallah.. klu ada masa nti...

    ReplyDelete
  3. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete

JOM TAMBAH PENDAPATAN....

saja uji kepakaran kita....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...