segalanya cerita cinta dan kehidupan....

segalanya cerita  cinta dan kehidupan....
ema & mokzi

Followers

kalau suka blog saya klik la like....

Tuesday, April 12, 2011

kerana mu Motosikal

SEBUAH MEMORY BERSAMA MOTOSIKAL....


hahahaah.. tapi ini bukan kisah aku..cuma sekadar berkongsi je... siapa tah yg telah mengalaminya.. aku pun tak pasti....

aku dah jatuh dan kemalangan pun masih gagah bawa motorsikal... cuma sekarang dh tak bawa sebb aku dah ada kereta....

naik kereta xkena hujan... naik motorsikal.. bukan je kena hujan... kena lecak juga.. dan satu hal yg biasa aku tengok... pak polis suka sgt tahan org naik motorsikal.... macam la penunggang motorsikal ni tak de lesen....
kesian kan pembawa motorsikal.....

kadang2.. motor nampak pelik sikit je ..dah di cop mat rempit..padahal..motor tu ayah aku bw gi masjid hari2..

kalau masa panaskan enjin motor..kalau ter 'presh'  kuat sikit... mula la jiran tetangga menyumpah.... padahal tak sengaja.. kecian motorsikal...

TETAPI....

KALAU MASA JEM KAT JALAN RAYA..MOTORSIKAL LAH YG PALING BERGUNA... JIMAT MINYAK, SENANG CILOK,LEBIH CEPAT BERGERAK, DAN SENANG DI BAWA....

No comments:

Post a Comment

JOM TAMBAH PENDAPATAN....

saja uji kepakaran kita....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...