segalanya cerita cinta dan kehidupan....

segalanya cerita  cinta dan kehidupan....
ema & mokzi

Followers

kalau suka blog saya klik la like....

Tuesday, March 1, 2011

sebuah cerita tentang indahnya rahmat dr Allah SWT....

 Slot cerita Lestari " HANI" Di TV3 amat AKU KAGUMI...ia penuh unsur..kasih sayang sesama adik beradaik, kawan dan ibu bapa..... cara kita menghadapi dugaan yg maha besar..dan di sebalik kesusahan dan kesedihan hati..RAHMAT DARI ALLAH SWT...datang tanpa disedari... betapa aku sedar..besarnya nikmat yg ALLAH SWT berikan kepada kita sebenarnya sepanjang saat,masa,hari, waktu dan selamanya.... sesungguhnya ALLAH MAHA ADIL DAN MAHA MENYAYANGI...............

diakhir episod hani telah dapat berbakti kepada semua insan yg cacat penglihatan dengan lahirnya AL-Quran utk org2 buta serta  menjadikan AL_QURAN teman sehidup sematinya....

betapa aku sedar.... aku harus memperbaiki ilmu Al-Quran lebih mendalam lagi..dan insyallah..aku akan mengikuti kelas belajar Al-Quran bermula minggu Hadapan..insyallah...semoga Allah memberikan ku hidayah dan rahmatnya serta memudahkan aku menerima apa yg aku belajar tentang Al-Quran dan Islam....Amin....


biar la CINTA MATI KU HANYA PADAMU YA ALLAH.....YA RAHMAN ..YA RAHIM.....

No comments:

Post a Comment

JOM TAMBAH PENDAPATAN....

saja uji kepakaran kita....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...