segalanya cerita cinta dan kehidupan....

segalanya cerita  cinta dan kehidupan....
ema & mokzi

Followers

kalau suka blog saya klik la like....

Wednesday, September 28, 2011

20 week

Assalamualaikum...

minggu ni dh masuk 20 minggu kandunganku..itu bermakna sudah 5 bulan.. dan ada yang merisaukan aku..kerana kawan2 ku bila kandungan mencecah 4 bulan lebih mereka semua dah mula rasa pergerakan baby dlm kandungan..tp aku masih belum rasa lagi..cuma rasa denyutan di pusat ku je...





bila ku bertanyakan kepada kawan2 yg berpengalaman (mak cik2 dan kakak la...) ... mereka kata "perut org lain2".. ada yg rasa bila usia 6 bulan..ada gak yg rasa bila usia 23week..." hmmm lega rasanya dihati nie...



tapi bila aku risau... aku suruh my hubby dengar dlm perut nie.... tp bila my hubby dengar kan cuma dengar bunyi.." krooooooooooookkkkkkkk krukkkkkkk..... " my hubby pun cakap.. "sayang lapar ke.. bunyi mcm perut lapar je..." aduh..ketawa aku.. aku pun ckp " baby tengah berenang kot cyg.." hahahaa..kami pun ketawa...



pagi semalam sewaktu aku sedang sarapan pagi..aku rasa macam rasa terkedu kat perut aku..sekali je... aku terfikir... " hmm..baby mama ke... "

lepas makan malam sedang aku tonton tv bersama hubby... aku rasa lagi mcm pagi tadi.., aku pun terus ckp dgn my hubby.... " syg nie kali kedua mama rasa..baby gerak ke?..... " my hubby pun ckp.." baby... baby dh tendang2 ya.... cepat besar ya.." tersenyum aku lihat gelagat my hubby... hehehe.. senyum memanjang je... alhamdulillah..bahagia rasanya... ku berharap kebahagiaan ini kekal hingga akhir hayat kami..amin...


love forever and ever.....

No comments:

Post a Comment

JOM TAMBAH PENDAPATAN....

saja uji kepakaran kita....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...