segalanya cerita cinta dan kehidupan....

segalanya cerita  cinta dan kehidupan....
ema & mokzi

Followers

kalau suka blog saya klik la like....

Tuesday, August 23, 2011

tak lama lagi raya...

Assalamualaikum....

dah lama benar tak update ... hmm maklum la pose.. mood nk menulis pun kurang..bukan pe.. kerja yg kat ofis lak berlambak... sbb nya nk raya..kerja dgn kontarkor ni.. kalau nk raya ..memang sibuk..sbb nk bos nk claim wet raya la... bukan bos je..pekerja2 buruh pun sama..nk bonos raya la... jd kerja lebih la.. semua org termasuk aku... sbb kalau diorg dh sattel kerja..aku lak yg kena sempurnakan..dan selepas tu semua org leh dpt duit termasuk la bos aku... aku???? duit?? bonous???..mesti la dapat... aku kan org kuat syarikat... aku la yg lebih..hahahah..alhamdulillah..rezeki....

sekarang ni dh dekat nk rayua..dalam 5 - 6 hari lagi.... persiapan alhamdulillah... baju raya semua dh siap..eh semua..mcm ramai je.. baju aku dgn hubby je..heheh.. kuih???.. hmm terpaksa tunjuk je la kat kedai..tak wat tahun ni... sbb nya tak sempat.. dlm sibuk kerja kat ofis tu.. aku sibuk menjahit manik baju org... ambil upah..hehehhe.. bakat terpendam tau...

nti next update aku upload hasil kerja tangan aku ya..hehehehe

bercerita tentang pose dlm keadaan aku yg berbadan dua ni... hajat nk penuh tahun ni tak kesampaian sbb aku demam seminggu..so aku xdapat pose penuh..demam tak leh bangun.. batuk dan selsema... mcm ne la nk pose kan.. dgn keadaan aku mcm tu... kena makan..sbb baby dlm perut pun asyik mintak makan je... heheh... bila dh baik demam aku pose la... sampai tempoh cek bulanan kandungan ku..alhamdulillah tak de pe2... tetapi aku kekurangan darah dan berat turun 2 kilo... so nurse tak galakan pose.. sbb takut jd pe2 kat baby... aku di galakan makan kerang,hati dan sayur bayam... hmm... so raya tak lama lagi..aku rasa larat lg nk pose..so pose je la... kerang dh makan dh malam td..hehehe...


dalam kesempatan ini... ema hulurkan salam aidilfitri buat kawan2 dan pembaca2 blog semoga aidilfitri kali ni lebih bermakna dan di berkati... selamat hari raya.. maaf zahir batin...


No comments:

Post a Comment

JOM TAMBAH PENDAPATAN....

saja uji kepakaran kita....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...